HUNDE
KAS IR SUŅU ROTAĻLIETA ''PĪNE''
Suņu rotaļlieta pīnes formā, kas ražota no veciem un nevajadzīgiem apģērbiem un tiek papildināta ar īsu pamācību uz iepakojuma, kas palīdzēs suņa saimniekam bez piepūles to atjaunot, ja būs izdevies pinumu izjaukt. Tā ietver iespēju ar tās iegādi sniegt atbalstu dzīvniekiem, kuriem tas ir ļoti nepieciešams (Latvijas dzīvnieku patversmēm).
PRODUKTA PRIEKŠROCĪBAS
- Ražošanai paredzēto audumu sastāvā 94% kokvilna
- Nesatur mikroplastmasu
- Produkta atjaunošanai, papildinātas ar pamācību attēla formātā
- Dažādas krāsu kombinācijas
- Izmēru dažādība
- Roku darbs
- Iepriecina mājas mīluli vienlaikus sniedzot finansiālu atbalstu dzīvnieku patversmēm
PAR UZŅĒMUMU
''Hunde'' tiek balstīts uz sabiedrības izglītošanu- uzņēmuma instagram profilā ''smu.hunde'' regulāri tiek publicētas fotogrāfijas, video materiāli, kuri īsi izklāsta informāciju par aktuālo vai grūtāk izprotamo saistībā ar globālo sasilšanu un citiem sabiedrībai nozīmīgiem procesiem. Komandas dalībnieces vieno ne tikai atbildības sajūta par pasaulē notiekošo, bet arī draudzība un mīlestība pret dzīvniekiem un dabu.
...Mūsu stāsts...
“Hunde” pirmsākumos nebija ar domu pretoties pasaules piesārņošanai, bet radinieku un pašu mājdzīvnieku rotaļlietu kārtējā labošana lika par to aizdomāties biežāk. Mēs ļoti apbrīnojam ‘’zero waste’’ piekritējus, bet mums neizdodas to pilnībā ieviest savā ikdienā. Tad šis ir mūsu ieguldījums, lai planēta kļūtu zaļāka un, lai samazinātos ātrās modes radītās atkritumu kaudzes. Tā kā ļoti bieži saskārāmies ar apģērbu gabaliem, kurus vairs nevēlējāmies vilkt un reizē ar problēmu, ka mūsu mājas mīluļu rotaļlietas ātri vien kļūst neizmantojamas, tad nolēmām radīt tās paša spēkiem ar domu, ka tās varēsim jebkurā brīdī atjaunot, nesatraucoties par dabai nodarīto kaitējumu izmestā apģērba dēļ. Pats galvenais iemesls kādēļ mums nepieciešams Projektu bankas atbalsts ir, lai investoriem un citiem uzņēmējiem sniegtu ieskatu ‘’Hunde’’ mērķos, iespējams, tos motivējot veikt izmaiņas savā produktā vai ikdienā un , lai iegūtu papildus līdzekļus, kuri tiktu izmantoti produktu plašākai virzībai sabiedrībā (reklāmu izvietošanai, personīgās mājaslapas izveidei, uzņēmuma sociālo tīklu uzturēšanai) un, lai veidotu dabai draudzīgāku produktu, kura realizēšanai nepieciešami sadarbības partneri.